به طعم کریمانه

تا لطف "حسن" هست، گدایی عشق است***اصلا ؛ همه چیز "مجتبایی" عشق است ...

تا لطف "حسن" هست، گدایی عشق است***اصلا ؛ همه چیز "مجتبایی" عشق است ...

به طعم کریمانه

میل به خدمت و تحمل سختی های آن را هر چه می توانید در جان خود گسترش دهید
امام خامنه ای
به نام او که الفبای عشق را یادمان داد تا اگر ادعای عاشقی کردیم نگویند گزافه است
پرهایمان پر از خیال بود و دلهایمان پر از آشوب، هرکدام در گوشه ای مشغول دلواپسی های خود بودیم و نمی دانستیم که مقیاس های زمینی و آسمونی، زمین تا آسمان فرق دارند.
تا اینکه لطف کریمانه امام حسن علیه السلام ما را دور هم جمع کرد.

*******************************
نشسته ام بنویسم گدا، گدا آقا
چقدر محترم است این گدای با آقا
نشسته ام بنویسم حسن، کریم، کرم
مدینه سفره آقا، بروبیا، آقا

*******************************

آری همگی دور سفره امام کریم جمع شدیم تا به خیال خودمون به آنان که در محاسباتمان محروم بودند یاری برسانیم اما زهی خیال باطل ! پیش از آنکه دستی را به محبت بفشاریم دست نوازش را بر سر خویش احساس کردیم و پیش از آنکه بذری بکاریم جوانه های عشق در دلمان رویید پیش از آنکه کلمه ای بیاموزیم درس زندگی آموختیم.
آنان با یک نگاه و یک دعا چیزی را نصیبمان کردند که ما یک عمر در پی آن بودیم. ره توشه ی ما عشق شد.اکنون ما سفیر عشق شدیم و حیفمان آمد شما را از این توشه بی نصیب بگذاریم

در خانه کریم کفایت نمی کند.یک لقمه نان گرفتن و مهمان شدن فقط......؟؟؟؟؟

ان شاا...با دعای خیرتان این گروه در مناطق سیستان و بلوچستان همچنان میهمان این سفره کریمانه باشد وبه برکت آن تمام دوستان را در آن سهیم کند.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...